sobota, 21 stycznia 2012

.Eciepecie.

Trochę tu kolorowo. To znaczy, że udało mi się osiągnąć zamierzony cel, po kilku dniach walki z bloggerem. Zbierałam się do tego bloga dobre kilka miesięcy, nie wiem co z tego wyjdzie, i chyba po prostu czas pokaże.

Utwór, znaleziony dawno temu, co jakiś czas wracający do mnie jak bumerang. Niby klasyczne Lemon Tree, ale po dodaniu tej odrobiny tureckiego punk rocka, zwłaszcza pod koniec sprawia że chodzę po domu, nucę to i tańczę, 
 And all that I can see, is just another yellow tree...

                   
                                                                                                               do następnego razu. ;)

5 komentarzy:

  1. świetny blog ;)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkam na śląsku ;)
    Pytania hymm.. no różne jak chcesz się więcej o mnie dowiedzieć to śmiało możesz zapytać ;) A odpowiedzi na wszystkie pytania będą w najbliższym poście :)
    Ps.. Też kiedyś używałam kolorowych kredek ;)

    OdpowiedzUsuń