piątek, 27 stycznia 2012

Taaaak nie ma to jak zakupy. Ale uwaga, spożywcze! 
Uwielbiam chodzić między półkami i wyszukiwać różne pyszności. Dzisiaj jednak było to uwarunkowane obiadem, który będę gotować jutro albo pojutrze.
Znalazłam w końcu mleczko kokosowe składające się tylko z mleka kokosowego i wody, bez tych wszystkich konserwantów ( jako wegetarianka odruchowo już sprawdzam składy...:P), jakże kaloryczny ale niezbędny do niedzielnych pancakesów Golden Syrup (!), wanilię w laskach do lodów, za które mam zamiar się zaraz zabrać. Pomysł był żeby zrobić waniliowe właśnie...ale jakoś tak mnie kusi to mleczko kokosowe...no zobaczymy.
Zastanawiałam się też w sumie nad kupnem gotowego sosu Curry, ale chyba zrobię sama skoro i tak biorę się nawet za pieczenie chlebków chapati.


Gdzieś przy okazji obejrzałam dzisiaj film 'Miłość i inne komplikacje' z Natalie Portman, i muszę przyznać, że dobry. 


Co tu jeszcze...nie wiem, nie wiem, nie wiem. Może tak, skoro kupiłam dzisiaj papryczki chilli na wagę ;P




                                Black Bandana, sweet Louisiana.

7 komentarzy:

  1. Hej :)
    Fajny blog !
    I Dziękuję za pocieszanie i komentowanie bloga mojego kolegi-Niubera (Andrzej Zuber-SmutnyNiuber)Chodzę z min do klasy i jakoś nie umiem go pocieszyć on ciągle mówi że jego życie jest do bani ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znoszę jak ludzie tak narzekają na swoje życie... Zaraz do niego wpadnę.XD ;)

      Usuń
  2. Fajnie, że jesteś wegetarianką.;) Ja też kiedyś będę. Na razie mama czasem zmusza mnie do jedzenia mięsa.;P
    Super zespół.^^ Fajną piosenkę ich wybrałaś.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dałoby radę przekonać Twoją mamę do tego, że zmieniasz sposób jedzenia ;) Trzeba tylko wiedzieć jak do tego podejść ^^

      Usuń
  3. Mooooja piosenka! <33 Xoxoxo, zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Teledysk pokazali więc mają fazę na tą piosenkę.XD

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądac, wąchac, dotykac ;)

    jakoś nie przepadam za rehotami
    http://re ady-to-be-t hin.blog.on et.pl/

    OdpowiedzUsuń