środa, 25 stycznia 2012

.Stand up for the Rock&Roll"

Tak tak, jestem zupełnie zakochana w muzyce lat 50', 60', 70', 80' i grungowej dekady lat 90'. Mogłabym godzinami pisać o tych zespołach, które tak uwielbiam. Za dźwięk gitar, za oryginalność, za wspaniałych perkusistów, niesamowite basy, niepowtarzalne wokale jak i wszystkie inne instrumenty i aranżacje. Brakuje mi tego świata rock'n'rolla, chciałabym poszaleć na Woodstocku patrząc na zahipnotyzowanego swoimi strunami Jimmy'ego Hendrixa.. Zobaczyć Beatlesów w czasach kiedy było ich jeszcze 4... Led Zeppelin, Aerosmith, The Beatles, Nirvana.. można wymieniać w nieskończoność. The Runaways z fenomenalną Joan Jett.. 

No właśnie, chyba dotąd ta notka dąży, do kobiet rockmanek, widzących czego chcą, z głowami pełnymi marzeń. 
Utwór, który jak tylko go słyszę dodaje mi skrzydeł i zaczynam skakać i drę się w niebogłosy.. :P


A teraz osoba albo kochana, albo znienawidzona, jak dla mnie świetna rock'ówa, mam nadzieję, że będzie szła w tym kierunku dalej.




Niech Rock'N'Roll będzie z Wami !

4 komentarze:

  1. czemu ci sie zawiesza? :(
    no sama nie wiem, wiadomo nie dam 500 zl za sukienke na jeden dzien. Cos do 200. Styl rozny. Nie mam okreslonego. Najlepiej by byla jakas elegancka i nie zabardzo kolorowa, typu mała czarna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaach! Dokładnie! Mój najukochańszy zespól! Aerosmith!
    No i jeszcze Guns'n'Roses oczywiście. I ich MOŻLIWY koncert w Polsce!

    Ja póki co byłam raz na woodstocku w zeszłe wakacje.. i już nie ma szans, ze kiedykolwiek odpuszczę. To nie ten klimat co podobno kiedys był, ale zawsze coś.
    Trzymaj sie!
    http://r eady-to-b e-thin.bl og.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooh! Uwielbiam The Pretty Reckless i ta piosenke. Jestem bardziej fanka Michaela Jacksona, ale zawsze dobrze jest posluchac dobrego rocku :D Pozdrawiam, morphineprincess.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia robię aparatem Canon 400d
    dziękuję za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń